contact me:

singinonmymind@hotmail.es

como lágrimas en la lluvia

 [ cos dress
burberry prorsum trench
cos bag ]

As I am from Valencia, where we have an almost Californian type weather where it hardly ever rains, I didn't care too much about a rainy summer spent in Berlin. In fact, I loved it at first. But now it's becoming a bit too much. My skin is completely white when it should be as tanned as last summer. I really need the sun now!
The good thing is that I can wear my trusty trench coat and I must admit, that even with the autumn weather, I loooove this city and living here!

Siendo de Valencia, donde tenemos un tiempo casi californiano y casi nunca llueve, no me importó demasiado vivir un lluvioso verano berlinés. De hecho, estaba encantada. Pero ya empieza a ser demasiado. Estoy pálida cuando debería estar tan morena como el verano pasado. De verdad necesito sol ya!
La parte buena es que puedo llevar mi gabardina favorita =) y además debo admitir que, a pesar del tiempo otoñal, me encanta esta ciudad y vivir aquí!





16 comentarios:

M.A. dijo...

I love love love this outfit! So cool :)

come to see my blog if u want

twice-asnice.blogspot.com

do u wanna follow each other?

dina dijo...

Por fin puedo comentar!!!!Qué ganas tenía de ponerte algo, el otro día dejaste una entrada de esas q te copiaría para el facebook.
Compadezco tu verano lluvioso, pero hija con esa gabardina estas divina de la muerte!!
Besos

T dijo...

Cute outfit!

http://fashionbyt.blogspot.com

Muse dijo...

Nice look!

Anónimo dijo...

Y por qué vives en Berlín? Si no es indiscreción! Besos!

S dijo...

@Dina, qué alegría volver a tenerte por aquí! No sabía que había problemas para comentar, me alegro de que se hayan arreglado.

@Anónimo, desgraciadamente vivo aquí solo temporalmente, si por mi fuera me quedaría para siempre. En esta ciudad no hay que preguntarse por qué venir, sino por qué irse.

Cookie dijo...

I love your outfit!

http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Rosa Pel dijo...

i like your outfit!

karo dijo...

me encantaron las medias con el vestido!

xx

gabrielle dijo...

Wow thats an amazing outfit!
I followed your amazing blog!
Check out mine & perhaps follow back?
www.ellecharie.com

Juli Photo Diary dijo...

me ha encantado como has usado las medias largas... se ven divinas.. soy un poco cobarde para usar algo asi.. pero tu look me ha inspirado a hacerlo...

un besazo!

www.juliphotodiary.com

Lace and Tulle dijo...

me encanta tu trench coat!!! bella!

Caroline dijo...

Love the leather applications on the sleeves of your trench, made it so much more special.

Malu dijo...

I love this look! it would be perfect for the Tommy Hilfiger PrepStyle Challenge! Check it out on my blog:D

Xx
** Check out my Stylish Confessions! **

Jacqueline dijo...

I love your socks! So many people can't do the whole knee-high-socks look but you pull it off so well! Love this :)

Victoria dijo...

i love burberry prorsum and that trench fits you perfect!! what are you doing in berlin? do you live there?
we were there for the fashion in july, it was so much fun!!!

xxx, victoria
www.LetterstOVoguE.com