contact me:

singinonmymind@hotmail.es

the day i married Buddy Holly [edited]

 


Some of my favourite pictures of our wedding, it was a really fun day with great food, lots of laughs and tons of happiness. The only small detail I haven't told you yet is that it was a fake wedding for a photoshoot. Now we're going to be part of Steven Conway's portfolio. The idea was to make a fun, relaxed and different wedding with a retro vibe.
The hair stylist and make up artist was my gorgeous and talented friend Mai who did an amazing job. And in the Buddy Holly role you have Edgar who turned to be a great model and who managed to steal all the attention from me, oh boy!
About the dress, it's vintage from the late 70's and belonged to a cute young bride who's now the proud mother of two kids, my brother and I.

Estas son algunas de mis fotos favoritas de nuestra boda, fue un día muy divertido con gran comida, muchísimas risas y toneladas de felicidad. El único detalle que aún no he mencionado es que en realidad fue una boda falsa para una sesión de fotos. Ahora vamos a ser parte del portfolio de Steven Conway. La idea era hacer una boda divertida, relajada y diferente con un toque retro.
El peinado y maquillaje son obra de mi guapa y talentosa amiga Mai (una alemana que habla catalán con acento de Barcelona, maravillosa). En el papel de Buddy Holly tenemos a Edgar, quien resultó ser un gran modelo y me robó todo el protagonismo.
El vestido es vintage de finales de los 70 y perteneció a una novia joven y estupenda que ahora es una orgullosa madre de dos hijos ( mi hermano y yo).

**Me encanta porque sois tremendas y no leéis! ahora a esperar una llamada de mi madre o alguna amiga riñéndome porque alguien les ha contado que ha visto fotos de mi boda secreta y no les he invitado.











27 comentarios:

Castle Fashion dijo...

You so look happy :) I love these photos. Especially the ones in the boat!

Katie dijo...

These pictures are so cute! I love the dress you wore xo

Sandra dijo...

lovely wedding dress even if is not my style, a little bit vintage, but beautiful :)

dina dijo...

Me has dejado sin palabras....

S dijo...

Dina, qué miedo! eso es bueno o del susto? jaja

Kel dijo...

You are one beautiful bride.

And Buddy's not bad either ;)!



Lots of love from Sydney,

x Kel

onto animated musings

heylila dijo...

wow! so beautiful photos!!!

bisous,
mia

heylilahey.blogspot.com

Sassi dijo...

wow, adorable pics! you look so happy together. and your dress is absolutely amazing.
X

effortlesscool dijo...

sooo so cute! you guys look adorable!

XO Sahra
EffortlessCool

Rose-Marie Torres Scholz dijo...

Que belleza mujer! quieen no sueña con muchas fotos y lugares hermososo en donde compatir con tu amado...te ves realmente bella...besitos!

Grazziella dijo...

I love it !! love the way that the boy combine the pink converse with this suits !! amazing pictures ( love the one with the motocycle)
http://faceitwiththesmile.blogspot.com
Peace n' KISS

Mela dijo...

Hey, I follow now your amazing blog!! Hope you follow me back...:)
Mela xx

http://melamusings.blogspot.com

Alexa dijo...

oh my word, these photos are so cute! and you, my dear, look radiant :)

www.cashmereandcandy.com

Liberty Walk Sara dijo...

Beautiful photos! Just perfect!!! Realy love this post! :))

http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

O. dijo...

Creo que eres la no novia más guapa que he visto, y tu querido postizo no anda mal maja. Te sienta muy bien eso de calzarte de blanco, ahora ya lo sabes :)

muse dijo...

Very nice pictures....beautiful

Alejandra dijo...

Me encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! La verdad es que me has dado la idea perfecta para cuando yo me case jaja, siempre he querido hacer como una sesion de fotos distinta no la tipica aburrida!!

Genial ésta editorial que te has marcado!

Te sigoo

http://stylingbyalejandra.blogspot.com/

Živilė dijo...

firstly, congratulations!!! secondly, really beautiful pics! u both look very happy :))

xx
http://fzivile.blogspot.com

TheMadTwins dijo...

Totally love these magical wedding pictures! You are so beautiful and the dress is wonderful as well!

C & M dijo...

wow i love the photos!! At first I really thought it was photos from your wedding! :) I really love the idea of that kind of wedding! nice blog!
http://spliffedcookies.blogspot.com/

Bad Joan dijo...

Gorgeous images! Love your dress, you look beautiful!

GTBB,
http://badjoan.blogspot.com

raquelYursula dijo...

Pues a mi casi me pillas porque me habían gustado tantísimo las fotos, tan originales y divertidas..., que estaba por comentar sin leer el texto menos mal que fui cauta jajajajaj. Pero bueno eso no quiere decir que las fotos me gusten menos¡ genial trabajo¡¡
xxxxxxxxxxxxxx

Alexandra dijo...

such a funny idea <3 You worked it out pretty well,darling !!

alexandra @
shoependant.blogspot.com

Miss Molly dijo...

your wedding looked perfect and you looked beautiful!!

http://missmollyfashions.blogspot.com/

Lucija dijo...

What a gorgeous couple and some pretty amazing photos!

XO,
Lucija

withlovelucija.blogspot.com

Yours Truly, Tam dijo...

Your fake wedding dress is gorgeous! Your mom has very good taste!! I love your blog, very fun and unique!!

Yours Truly,
Tam

www.yourstrulytam.com

Dressed4Success dijo...

Me encantan las fotos, son preciosas!!! FELICIDADES POR LA BODA!!
Te sigo*

www.dressed4success.blogspot.com
"Clodet-Illustrations by Clau" www.clodet-illustrations.blogspot.com

…1Kiss!*