contact me:

singinonmymind@hotmail.es

maybe or maybe not

 [ all saints silk top
mango shorts
pretty ballerinas flats ]

 Let's talk about serious and important things: may i cut my hair short or not? should i try a bob with a long fringe, a super short boyish cut or remain loyal to my long ombré hair?
And now that i put my huge doubt in your hands, i'm off to do real life things, have a nice Monday!

Hablemos de cosas serias e importantes: ¿debería cortarme el pelo o no? ¿debería probar con una melena corta con flequillo, tal vez un estilo corto y masculino o mantenerme fiel a mi melena desteñida (que resulta que es cool y se llama ombré hair)?
Y ahora liberada de esta duda que dejo en manos del oráculo del blog, me voy a hacer cosas de verdad, ¡feliz lunes!

28 comentarios:

boudoirdelacomtesse dijo...

Nice outfit, dear!

dina dijo...

Qué calurosa me vas, chica, aqui llueve....En fin q yo de tenr un peazo pelo como el tuyo me lo dejaba largo hasta el culo en plan Pantoja!!El oraculo ha hablado....

Anónimo dijo...

you have such beautiful long hair. why would you ever even think of doing such a thing as cut it?

Mela dijo...

Amazing look!! I love your top...:)
Mela xx

http://melamusings.blogspot.com/

Dominika dijo...

great outfit!
<3


www.fashionphilosophy.net

Fashionthroughtravel dijo...

Really cute outfit! The top is gorgeous!
I like your hair this way, but if you want a change I would go for the bob, your hair is too gorgeous to chop it all off!

fashionthroughtravel.blogspot.com

Miss Molly dijo...

you look lovely! loving your sunnies!

http://missmollyfashions.blogspot.com/

Sassi dijo...

I love your floral shirt! it's so cute!
X

collagevintage dijo...

Que chulo el look! en cuanto al cambio de look me gusta mucho tu melena larga, pero si te ape cambiar cambia! yo lo hice y no me arrepentí a veces viene bien cortarse la melena.

Muas

Fashion By He dijo...

wow you look amazing, very hot

come follow the first ever fashion blog from a Guys POV, let He know what you think

Fashion by He

Dimitra dijo...

great outfit xx

http://www.thegossipheels.com

Stylishlyme dijo...

No do not cut your hair it is beautiful long, but I am biased I have long hair.

-V

http://stylishlyme.com

Fabrizia dijo...

Hi!!what a lovely blog, I like it! you look really great in this outfit!
Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

Cosa mi metto???

The Fashion Twice dijo...

love the photos, the outfit and your blog! I'm following ;)
Follow thefashiontwice.com
or be FAN on Facebook :D

Farola de Rozas dijo...

Me encanta tu top ,es precioso!!!Y en cuanto al corte de pelo ,no viene mal un cambio...el pelo crece...
Besitos.

MYSTIC-LIPSTICK dijo...

nice pics! you really have a lovely blog!

loads of kisses!!

http://www.mysticlipstick.com/

Anónimo dijo...

No nos conocemos, pero te sigo y no me he podido resistir a opinar. Me encanta el pelo que llevas!!! Yo no lo haría. El pelo crece, sí, pero tannnnnnnnnnnnnn lento.

Tam dijo...

I love your outfit!! Your top is so flowy and pretty and you still make it look edgy.

Yours Truly,
Tam

www.yourstrulytam.com

Kaitlin Mattingly dijo...

please your hair is so beautiful, keep it long and luscious!

KaitGirl.blogspot.com
xo kait

marialε dijo...

lindo outfit, dejate el pelo como te sientas mas comoda, me encanta como lo tienes, pero si sientes que debes cambiar, hazlo! seguro te veras muy bien!
xx
mariale
My Fashion Bug

Marie-Louise dijo...

cute tank! you should go for a cut! there is nothing like a good change!

Anna dijo...

I love the outfit - SOOO Summer :)

Now on to your question. Its sooo hard to make such a major decision. Especially with such long and amazing hair like yours. My hair is also long & many times have I wanted to cut it short and get a fringe. I am always talked out of it though as aparently you regret it if you have long natural hair! Mum also says that when your young, you can get away with long beautiful hair where as when your older it looks better short. SO whilst we're young we should keep it long and beautiful. In saying that - if you do decide to go for the chop, its hair....so it grows back :)

Anna xo

http://www.lifesshinyprettythings.blogspot.com/

Limasim dijo...

col outfit <3 nice style!

BobbieAustin27 dijo...

loving these photos
nice cool factor going on here
cool blog :)

http://www.bobbieaustinscloset.com/

Sisters and Sisters dijo...

What a great photos, they inspire us!
You have a great blog too:)

Come and check out our blog too and share your though;)

XoXo
H&C from Amsterdam
www.sistersandsisters.com

Bun dijo...

don't cut your hair! keep it long!!

xoxo bun.
http://www.bybun.com/

Elena TMH* dijo...

Pues mira que a mi en la última foto me parecía que te pegaba más el pelo como Alice Dellal... Pero bueno hablando seriamente yo voto no al flequillo, seguro que te queda genial pero me cansa.

Por cierto no nos puedes engañar, esa pared es España si o si! O los alemanes se la han copiado :P (te tenemos controlada)

Un besito!

Anónimo dijo...

Oh! Don't cut your hair! U are so cute that you left me with my ass in diagonal direction!