contact me:

singinonmymind@hotmail.es

as soon as i can fly


 [ all saints cardigan
zara t-shirt
sisley pants
mango shoes
vintage bag ]



I could write something poetic about this last picture, talk about my obsession with flying or tell you the truth. That is, i was just doing the same thing i used to do when i was 3 years old and i pretended to fly with my cape (aka coat). I'm going through a second-childhood phase thanks to my niece, feels good to be a little bit (more) silly sometimes.

Podría escribir algo poético sobre la última foto, hablaros de mi obsesión por volar o deciros la verdad. Es decir, que simplemente estaba haciendo lo mismo que solía hacer con 3 años y creía que podía volar con mi capa (vale, abrigo). Estoy pasando por una fase de segunda infancia por culpa de (gracias a) mi sobrina, está bastante bien ser un poco (más) tonta de vez en cuando.

6 comentarios:

Elena TMH* dijo...

Cada día que pasa me gustas más y más! :) Qué pantalones, qué luz en las fotos!
Y del post anterior, me encanta esa guirnalda que te has montado, me he guardado la foto en mi carpeta "casa" así que ya sabes, estás entre editoriales y casas de revista!

Un besito!

l'artichaut dijo...

Those pictures are honestly one of the best I have seen on blogs so far! When the sun is shining they turn out so well! And I did the flying thing as well.. pretending to be an angel :)

love,dominique

Dominika dijo...

great look!
love the shoes!
<3


Fashion Philosophy
www.fashionphilosophy.net

Marta dijo...

very fashionable outfit! I love your pants and sunglasses! I'm following you! :)

http://www.martasfashiondiary.com/

Tulips & Tulle dijo...

Great pants!
Tulips&Tulle

l'artichaut dijo...

Hola! I gave a blog award to you! :)

Visit my blog to check it out :)

http://www.artichaut.me/2012/01/mein-erster-blog-award.html

love,dominique

www.artichaut.me